Kontrollerad  lek - Som hund och katt

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Carro - 22 oktober 2009 19:00

Har huvudvärk, fruktansvärd sådan. Jag vet inte om det beror på att min lägenhet är så jäkla skitig att jag andas för mycket damm om dagarna eller att de senaste veckorna resulterat i mycket plugg och lite sömn.


Har precis avslutat en hemtenta i samhällskunskap och pratat lite med Fredrik i telefon, men jag har ingen ork. Hundarna tittar på mig och frågar om vi kan träna, jag vill men jag orkar verkligen inte. Det var länge sen jag kände mig såhär slut. Och så har jag tusen saker jag behöver göra.


Jag ska börja med att öppna alla fönster, rasta hundarna en snabbis, diska och laga mat så jag får i mig lite ny energi. Sen orkar jag förhoppningsvis städa och packa inför hemresan i morgon och sen bums i säng. Helst före nio. Som om det kommer hända.


So long.


Carro, 22.
hundIDiot ut i fingerspetsarna.
www.hundid.se http://www.hundid.se
http://carro.hundid.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Hundtränaren

Senaste inläggen

Ebba

Photobucket

Mikroblogg

Sid

Photobucket

Kategorier

Nebbie

Photobucket

Arkiv

Sök i bloggen

Askari

Photobucket

Länkar

hundID

Photobucket

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards